Redovitim poslovanjem i ostvarivanjem pozitivnih rezultata, poduzece se stabiliziralo i postaje prepoznatljivo na tržištu. Rastom potražnje, povecava se i obujam poslova, zadaci postaju sve složeniji, te se širina poslovanja proširuje, što u rješavanju zadatka uvjetuje sve odgovorniji i zahtjevniji pristup. U cilju postizanja brze i kvalitetne usluge, ulaže se u usvajanje specijaliziranih znanja i obuke, kao i primjenu novih i inovativnih tehnologija i materijala.
Danas je poduzece prepoznato na tržištu, kako od raznih investitora, tako i od kooperanata. To se može prepisati ne samo nastojanju ka uspješnom vodenju, vec i nacinu na kojem je poduzece kao organizacija
shvacena od svih djelatnika.
U praksi poduzeca, razlicitost zadatka, kompleksnost ciljeva i sve konkurentnije tržište, zahtijevaju korištenje timskog rada, jer na osnovu takvog rada, pružanje usluga omogucava stavljanje fokusa na kvalitetu.
U tom pogledu organizacija proizvodnje usluga i uspostavljanja kvalitete temeljem inovativnih materijala, predstavljaju sastavni dio politike poduzeca, kao i njezin trajni cilj – vrijednost koja ce omoguciti
stalna ulaganja u razvoj usluga, a s time i konkurentnost posredstvom kvalitete.